Mama herinnerde me aan de knutselpakketten die ik gekregen had met de kerst en samen met Ama ging ik aan de slag.
De dag vloog voorbij op die manier.
We gingen ons optutten en toen was het al tijd om naar Buurvrouw Debby te gaan. Noah en Alex vertrokken meteen naar boven om te gamen.
Eigenlijk heel slim want zo hadden ze geen last van die zeurende vriendin van Buurvrouw Debby. Ze houdt niet van kinderen en wij niet van haar. Gelukkig waren er nog een hoop andere mensen die wél lief waren. Papa en mama,
Ama en Vonnie,
Apa...
Mama trok me op schoot en samen gingen we even gamen
.. en appen.Toen gingen papa en Buurman Bram met ons naar buiten om alvast vuurwerk af te steken.
Als een soort anti-verveel
... en omdat we héél véél hadden
... wat we om 12 uur tóch nooit op zouden krijgen. Dat brak de avond wel weer even. Papa was niet lekker en ging naar huis. Apa ging zo af en toe bij hem kijken of het allemaal wel goed ging.
We wilden hem halen om 0:00 uur maar we kregen hem niet wakker.. en dus wat dat eigenlijk al een beetje de eerste oud-op-nieuw zonder papa.
We hadden wel nog pret hoor.
Staken nog meer vuurwerk af en toen alles op was
.. waren er nog heel veel sterretjes van Stijn
waar we óók pret mee hadden.
Rond half 2 was het feestje afgelopen en gingen we naar huis...
en toen was papa ook weer wakker en hadden we nog een kleine after party
samen mét hem.

2 opmerkingen:
De laatste dag van 2014. Wat een speciale dag en avond voor ons Allen.
Wat fijn dat papa Sasa toch nog mee ging naar buurvrouw Debby!!!
Gelukkig kon hij de laatste dag van het jaar toch met ons meevieren,dat voelt goed, maar we zagen met z'n allen, dat Sasa niet lekker was en het teveel voor hem werd!!!
Ook hij had vast zo zijn eigen gedachten die dag.
Heel fijn dat we deze bijzondere dag toch met ons Allen konden vieren en afsluiten, ook naderhand nog bij jullie thuis Lieverds.
Dank voor hele fijne dagen bij jullie, dat voelde ook voor mij heel speciaal, dat ik deze dagen bij Jullie kon zijn!!!
Dikke kus van Ama.xxxxxx
Hi Mireille. I just received a lot of notifications that you were posting on the blog again; however, when I tried to view each post, it says page cannot be found or bring me back to this post in December 2014.
Een reactie posten