Mama vindt dat je kerst moet vieren met de mensen van wie je houdt. Ze vindt het onverteerbaar dat we zo ver weg wonen dat als je kerst met je lieve familie wil vieren je je alderbeste vriendjes niet om je heen kan hebben. Daarom riep buurvrouw Debby derde kerstdag in het leven. Lekker samen zijn met de alderliefsten. We vertrokken aan het begin van de middag naar het noorden.

Best wel spannend allemaal.. vooral omdat het sneeuwde onderweg en het erop leek dat de wegen verstopt raakten.

We hielden voor de zekerheid een toiletstop,

voor mij eigenlijk meer een sneeuwstop.

Super tof om toch even een witte kerst te hebben en in de sneeuw te spelen.

Dat maakte de lange reis iets minder saai.

De sneeuw lag echt in het zuiden. In het noorden van Brabant was alles alweer weg. Toen konden we niet snel genoeg in Den Helder zijn. Het was heerlijk om Stijntje weer even te knuffelen,

en Mees.

Mees had ons ook gemist

en Noah had Alex gemist.

Buurvrouw Debby was keihard bezig met het maken van lekkere hapjes.

Er zat alcohol in dus ik mocht het niet maar ik ging overal besjes bietsen.

Ik wist ook wel bij wie ik de meeste kans had. Alle heerlijkheden moesten natuurlijk even op facebook.

Papa begon zich te vervelen want die heeft geen smartphone.

Hij kon zich niet meer bedwingen en begon zich te bemoeien met zíjn passie...

Ik kon me ook niet meer bedwingen en móest Mees de baby's laten zien.

Ook de overhemdenbrigade hield het niet meer en móest even gamen.

Er ontstonden vrouwenkransjes met een hoop geklets....onder het genot van wat flesjes wijn

en dus voegde Mees zich al snel bij de overhemden... lekker even gamen.
2 opmerkingen:
Wat een speciale dag, dat wij met ons samen zoo mee konden genieten na de lange reis vanuit Heerlen naar Den Helder en daar alweer zoo intens verwend werden door jullie en daarna bij buurvrouw Debby en haar gezin.
Wat heerlijk, om samen met Vonny heel fijn gepraat te hebben. dat voelt goed en lucht best op.
Sjiek dat papa Sasa ook mee kon vieren, voor zover hij het kon volhouden! Lief en goed van jou Sasa. Wat je gehad hebt, neemt je niemand af!!!!
Een dikke zoen voor allemaal van Ama Sanientje. xxxxxxxxxx
If you're trying to lose pounds then you have to try this brand new custom keto diet.
To create this keto diet service, licenced nutritionists, personal trainers, and chefs have joined together to develop keto meal plans that are efficient, convenient, money-efficient, and delightful.
Since their grand opening in January 2019, 1000's of people have already transformed their body and well-being with the benefits a proper keto diet can offer.
Speaking of benefits: in this link, you'll discover 8 scientifically-tested ones offered by the keto diet.
Een reactie posten