Maar normaal als ze afscheid neemt is het voor een jaar. Tranen over haar wangen.. en ze zwaaide.. en wij zwaaiden.. tot we haar niet meer konden zien. Ik vond het héél zielig voor haar maar ik wilde ook wel graag naar mama toe. Mama zat thuis te wachten... en uitgerekend vandaag.. kwamen er nieuwe duiven
.. in de stromende regen inspecteerde ze het tweedehands nest waar Berthus en Bertha in opgegroeid waren.
Uren en uren reden wij óók door de stromende regen .. tot we weer thuis waren. We wilden mama alles tegelijk vertellen.. en alles tegelijk laten zien. Amber haar Lego friends setje uit Legoland.
Ik mijn Lego- Castle zwaard en schild
.. maar mama had heel andere ideeën. Ze wilde kussen
en knuffelen. Met mij.. en met Amber.
Heel heel veel. Ze had ons gemist.
1 opmerking:
Wat super, dat jullie ama Milica nu extra konden verwennen door bij haar te zijn met papa. Maar afscheid nemen is altijd heel verdrietig, maar er komt vast een volgende keer van de zomer voor Ama Milica en Jullie Allen. Zelfs de duiven komen weer bij jullie wonen voor hun baby's en Mama was natuurlijk heel erg blij, om jullie samen weer te zien en dan moet er zeker goed geknuffeld worden. Welkom weer thuis lieve Schatten en papa Sasa.
Een dikke Zoen en Knuffel ook voor jullie van Apa en Ama.xxxxxxxxx
Een reactie posten