Pagina's

vrijdag 18 april 2014

Sms

Ik haat sms-en.. met passie.. maar soms he.. soms niet! Dan stuur ik er 5 per minuut. "mees? kom je?". Ik wilde samen film kijken. Of de duiven laten zien.. of.. het maakt eigenlijk niet uit.. ik wilde gewoon dat hij kwam!

1 opmerking:

Ama zei

Ja dan is een sms berichtje toch best wel fijn, zo af en toe. vast gezellig geweest samen film kijken en de duifjes bewonderen. Liefs en dikke kus voor allemaal. xxxxxxxxx