Pagina's

zondag 12 januari 2014

Broederliefde

Ik voelde me rot.. gisteravond ging het mis.. soms he.. zeg je dingen.. die je helemaal niet meent.. maar ja.. je zegt ze wel.. en dan .. kan je ze niet meer terugnemen.
Dan is er schade.. en ben je nog niet zo super in staat om die te herstellen.. maar je realiseert je wel dat er schade is.
In de knoop... emotioneel.. luisterend naar vette preken van je moeder..en je hoofd brekend over hoe het te herstellen..
En dan slaapt papa... en gaat mama gewoon weg om samen met haar vriendin Tapas te eten en wijn te drinken en stedentripje Dubai te plannen... en dan is er alleen mijn kleine broertje om me te troosten.. en dan he.. dan houd ik vét veel van hem!

1 opmerking:

Ama zei

Ja lieverd, soms zeggen we allemaal wel eens iets, wat een ander pijn doet. Dan moeten we soms proberen, om goed na te denken, voor we iets lelijks zeggen, maar dat mislukt wel eens, ook bij grote mensen.
Dan is het toch super fijn, dat je een broertje hebt, die lief voor jou is, ook als je je vergist hebt.
Dat is echte `broederliefde!!!xxxxxxx
Komt vast weer helemaal goed hoor schat.
We vergissen ons allemaal wel eens, als we naderhand toch weer samen kunnen praten en zeker uitleggen, dat we het niet verkeerd bedoelden!!!xxxxxxxxapa en ama