Pagina's

maandag 6 januari 2014

Drie Koningen

Vandaag zouden de kerstspullen eigenlijk weg moeten maar .. wij waren voorbereid op de tv. 
Eerst gingen we weer naar school. De vakantie is voorbij. Ik voelde me niet zo lekker.. dat voel ik me al dagen niet.. Het was leuk en niet leuk. Ik heb een nieuwe plek en dat vind ik niet leuk... ik mis mijn vrienden. Ik zag wel Hylke weer.. dat vond ik wel leuk! Hoofdpijn hebben en misselijk zijn was niet leuk.. maar toen ik thuis kwam was de tv er! Toen wilde ik eigenlijk wel ziek thuisblijven.. gewoon.. heul ziek. Dat mocht niet.. en het duurde toch eeuwen voor papa er klaar mee was en alles het deed. Mama werkte lang vandaag.. het duurde heel lang voor ze thuis was om te eten.. maar ik kon uiteindelijk wèl tv kijken!
 

Ik heb ook een nieuwe plek in de klas maar die had ik vlak voor kerst al. Ook ik mis mijn vrienden. Ik zit wil bij Melissa... dát is leuk. Melis kwam ook mee tussen de middag om te lunchen.. en na school om met me te spelen. Toen kwam ook nog mijn beste vriend maar die had ook weer een vriend mee.. we zaten met zijn viertjes op mijn kamer.. maar de jongens wilde buiten spelen en Melis en ik niet. Ik mocht 's avond boodschappen doen want papa was bezig met de tv. Mees hielp me in de Vomar, en na het eten speelden we monopoly. Mama had het Noah beloofd dus het moest!

2 opmerkingen:

Romy zei

Wat leuk om weer een update op jullie blog te lezen! Ik heb weer met veel plezier alle posts bekeken :)
Ik wens jullie een heel gelukkig, gezond en creatief 2014!

Ama zei

ja na de vakantie weer wennen op school is best even moeilijk, zeker als jullie ook nog een andere plek hebben. Maar dat kan ook best fijn zijn, als je eenmaal gewend bent.
Als je je niet lekker voelt, is de verrassing als je thuis komt wel helemaal Top. Een nieuwe TV. Yes, is dat niet Super?!!!!!
Geniet allemaal en wat lief Amber dat jij boodschapjes deed. Goed gedaan meisje, jij kunt het best!!!
En dan ook samen met mama nog Monopoli spelen maakte een fijne dag kompleet.Dan ben je vast weer snel beter lieverd. Liefs en veel kijkplezier gewenst Schatten. Dikke kus van Apa en Ama.xxxxxxx