Pagina's

vrijdag 10 januari 2014

Fotomoe

Vanmiddag tóch een vriendje bij me.. twéé zelfs. Alex en Marvin .. om te Just Dancen, en te voetballen. Ik was super super blij. Mama met haar eeuwige foto's. Marvin vond het wel leuk.. die wilde wel op de foto maar ik.. tjoh.. soms heb ik zin om een beetje te plagen.. "Hier mam, je mag mijn achterkantje fotograferen! Mijn achterkantje of helemaal niks! "
's Avonds was het opblijfavond.. maar joh .. die opblijfavond aan het einde van de week. Ik ben dan zó giga moe.. Ik eindig vaak in bed.. vrijwillig of niet geheel vrijwillig. Vandaag was het een twijfelgevalletje.. Mama werd knetter van ons. We keken The Voice Kids.. en ze kon helemaal NIKS verstaan. Ze mopperde erover.. en toen stuurde ze ons naar boven om pyjama's aan te trekken. Nou.. daar was ik veel te moe voor. Ik liep naar boven en was er helemaal klaar mee. Ben met mijn kleren en schoenen aan op bed gestort.. en toen.. wist ik gewoon helemaal niks meer..

1 opmerking:

Ama zei

Ja lieve Noah, heel veel foto's vinden de meeste kinderen niet zo fijn, maar als je straks groot bent, vindt je het vast super, dat mama zoveel foto's van jullie maakte en dan kun je extra genieten, zeker ook van je achterkantje!!! Na een drukke werkweek, snap ik helemaal, dat je dan in het weekend heel erg moe bent. Slaap lekker schat en geniet van vrij weekend.xxxxxxxxx