Pagina's

zaterdag 10 mei 2014

Babysitten

Ik verveelde me rot vandaag. Keek uren naar mijn kikkervisjes en baby padden.. hoe ze inmiddels al voor en achterpoten krijgen.. maar toen was ik er wel een beetje klaar mee. Gelukkig kwam Stijn.. en mocht ik oppassen op Stijn. Buurvrouw Debby is terug in haar huis aan het verhuizen en dat is best moeilijk met kleine kinderen. Stijn lust in ieder geval geen haringen. Dat is een ding wat zeker is. Kleuren vindt hij wel leuk en dat deden we dus. Stijn kan zich alleen nog minder goed concentreren dan ik. Jeetje mina. Hij doet iets nog niet eens vijf minuten en dan is ie er al klaar mee. We lieten een licht slagveld achter en mama maar roepen dat we eerst op moesten ruimen voor we aan iets nieuws begonnen .. maar jeetje zeg..ik kan niet opletten wat ie doet én opruimen..Dan ben ik bezig met de kleurpotloden en klimt hij terwijl ik niet kijk bovenop de kasten. Héél naar. We gingen uiteindelijk naar boven naar mijn nieuwe kamer. Dat was vet tof. En hij was ook goed opgeruimd dus er kon weinig mis. We sprongen op mijn fatboy.. vet leuk. Hij gierde van het lachen.. we speelden met mijn barbies (4 minuten) .. met knuffeltjes (3 minuten) .. keken naar mijn vissen (2 minuten) en toen ik gefascineerd was door mijn zwangere guppie klom Stijn achter mijn rug ineens op mijn bed.. hmm.. Niet goed. Meer springen.. en toen maakte ik een Disco voor hem. Dát.. werkte gewoon wel 15 minuten lang. Disco met kinderachtige kinderliedjes die Stijn super tof vond!

1 opmerking:

Ama zei

Wat ben jij een geweldige lieve oppas Amber. Jij weet toch wat Stijn fijn vindt en hij geniet van de mooie dingen die jij voor hem weet te bedenken. ja bij kindjes moet je dubbel goed opletten, die zijn meestal heel erg snel.Maar zoals ik lees, heb je het prima opgelost schat. Knap gedaan hoor. Groetjes en een dikke kus van Ama en Apa.xxxxxxxxx