Pagina's

maandag 5 mei 2014

Fat Boy

Sparen sparen sparen... Ik spaar voor een naaktkat.. óf een tablet... óf allebei.. Ik geef mijn geld zelden uit.. ja soms.. voor iets kleins.. een cadeautje voor Mees bijvoorbeeld. Maar mijn stoel was weg.. en ik wilde iets voor grote meiden.. om lekker te chillen of zo.. en joh.. EIGENLIJK wilde ik een Fatboy.. maar ja.. die zijn bijna honderd euro.. en POEF.. dan is mijn naaktkat/tablet droom wel héél ver weg.
Mama keek samen met mij op marktplaats.. en toen zagen we een hele mooie.. in Julianadorp.. voor veel minder dan honderd.
Vandaag gingen we hem bekijken.. en we namen hem mee! Vet groot is ie! En vét tof! Echt.. héél erg tof!

1 opmerking:

Ama zei

OOOOH Wat is hij MOOI Amber.
Een super zelf gespaard kado, voor een meisje met een Gouden Hart, alhoewel op jouw shirt een Zilveren Hart staat. Maar voor ons ben Jij van GOUD lieve SCHAT!!!!!! Heel veel Liefs van Apa en Ama.xxxxxxxxxx