Mees is jarig. Gisteravond was hij er al maar we moesten naar bed. Ik wilde eigenlijk ook tot 0.00 opblijven. Vandaag had ik ook bepaalde ideeën. Ik belde mama op in Hippo. Ik wilde een cadeautje kopen voor Mees van mijn zakgeld en het dan naar hem toebrengen. Een volg-het-licht spelletje.. en het moet thuis.. want dat hoort zo als je jarig bent. Mama kon niet zoveel betekenen in Hippo en papa..zei dat mama het maar moest oplossen. Ik kleurde de straat.. de hele middag.. tot mama eindelijk thuis kwam.
Mees kwam uiteindelijk bij ons. Niet helemaal zoals ik het bedacht had.. maar toen kon ik toch mijn cadeautje geven.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

1 opmerking:
Dat is toch ook een super kado. De straat zo mooi kleuren.
Dus toch een kadootje voor zijn verjaardag kunnen geven. Super lief hoor. Dikke kus.xxxxxx
Een reactie posten