Mama was ziek... 's ochtends vroeg al... heel heel ziek.. ze belde haar werk dat het niet ging en was blij dat het op een hippo dag was. Daarna belde we ama. Normaal zingen we samen maar dat ging nu niet.. dus zong ik alleen voor Ama.
Wat lief, dat ik toch een muzikale felicitatie kreeg lieve Noah en van jullie allen heel erg bedankt. Dan voel ik me helemaal jarig, als ik jullie hoor lieverds. Een dikke zoen van de jarige mama en Ama voor jullie Allen. Ik hou van Jullie Schatten. xxxxx
1 opmerking:
Wat lief, dat ik toch een muzikale felicitatie kreeg lieve Noah en van jullie allen heel erg bedankt.
Dan voel ik me helemaal jarig, als ik jullie hoor lieverds.
Een dikke zoen van de jarige mama en Ama voor jullie Allen.
Ik hou van Jullie Schatten. xxxxx
Een reactie posten