liep mama op Texel over het wad te blauwbekken met haar collega's voor een teambuilding waar niemand zin in had.
Ik had geen medelijden met haar. Ik was gewoon een beetje boos. Ze had niet eens lekkere oesters voor me meegenomen. Vet stom!!!Mama had wel troost van haar vriendinnetje Stella uit Hongarije. Cadeautjes en warme dromen over Marokko
Geen opmerkingen:
Een reactie posten