Sauna Divjak.. hahaha! Ik vond het minder grappig dat hij naar huis wilde.. en niet mee wilde eten enzo.. en toen beloofde hij dat hij terug zou komen.
In t-shirt deze keer.
Sauna Divjak.. hahaha! Ik vond het minder grappig dat hij naar huis wilde.. en niet mee wilde eten enzo.. en toen beloofde hij dat hij terug zou komen.
In t-shirt deze keer.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten