Pagina's

dinsdag 18 november 2014

Engels

Vet vet moeilijk... ik bedoel.. ik kan het wel onthouden ... maar schríjven.. ik moest er keihard van zuchten. En mama maar proef testjes voor me maken... ik nam het mee mijn kamer in.. de badkamer in.. mama's kamer in.. blèh...moeilijk moeilijk!!

1 opmerking:

Ama zei

Wat knap dat jij al Engels schrijft Amber.
Oefen maar heel goed, dat lukt jou zeker schat!!!
Succes gewenst met liefs van amaxxxxxx