
"Haha! Ja leuk!!! Je moet blij zijn met alles mama!! Ook met pleeselfies!!"
- Nohh!! echt Amber!

"Jaahaaaa.. en zoenen op de plee!
Hahahahaha!!- en waarom ze dan zegt dat ik maar snel naar kickboksen moet...
iets met energie kwijt en zo..


Hahahahaha!!
iets met energie kwijt en zo..
1 opmerking:
Gezellig is dat af en toe melige plaatjes.
Dikke dikke knuf van ons voor jullie en succes zo meteen bij het kickboksen lieve Amber.
Apa en Ama.
Een reactie posten