Pagina's

maandag 24 november 2014

Plee selfies

"Mam?? Je houdt toch zo van selfies?? Wil je een selfie met me?"- maar Amber dan staat de plee op de achtergrond...
"Haha! Ja leuk!!! Je moet blij zijn met alles mama!! Ook met pleeselfies!!"
- Nohh!! echt Amber!
"Jaahaaaa.. en zoenen op de plee! Hahahahaha!!

- en waarom ze dan zegt dat ik maar snel naar kickboksen moet... iets met energie kwijt en zo..

1 opmerking:

Ama zei

Gezellig is dat af en toe melige plaatjes.
Dikke dikke knuf van ons voor jullie en succes zo meteen bij het kickboksen lieve Amber.
Apa en Ama.