Pagina's

woensdag 12 november 2014

Feestjes


 Afterparty tijdens het ontbijt.
Op school was het ook vét tof. Dikke pret in de klas met Just Dance. Ik zou elke dag wel zo een schooldag willen. Mama was in een nostalgische bui vanwege de verjaardag van haar "kleine broertje". Ze zocht allemaal foto's van vroeger en zette ze op facebook. In de middag gingen we samen shoppen voor een feestpakket voor Apa en Ama. Ze vieren van het weekend hun trouwdag in een huisje. Thuis maakten we er een prachtige mand van.

1 opmerking:

Ama zei

Wat een Feestdag voor Ieder van ons gezin en Familie.
Eerst op school en dan s'middags weer shoppen en zulke prachtige Feestmand samenstellen met zulke geweldige kadi's erin. We zijn super blij ,vooral met de prachtige feestrol, waar een entree voorThe War Horse in opgerold zit.
Hoe blij kunnen jullie Apa en Ama maken, door samen met ons te feesten en te genieten!!!
Dat is beslist niet de laatste keer, dat we zoiets plannen voor ons Allen!!!!
Heel veel liefs van ons twee. xxxxxxx