Pagina's

donderdag 13 maart 2014

55

Papa 55...
Zomaar..
Ineens..
tóch..
....

Hij voelde zich niet zo lekker..
en wilde niet op de foto..
en wilde stomme cadeautjes..
(ik bedoel.. wie wil er nu bedrukte a4-tjes?)
...
het was een rare dag..
een emotionele dag..
een "ik ben er van in de war-dag"

Maar papa stond op van de bank.. sloeg zijn arm om me heen..
en liet me naar buiten kijken.
"Mooi he Amber? .. Nieuw leven.. dát .. is wat belangrijk is!"

1 opmerking:

Ama zei

Oh wat fijn, om als papa zich op zijn verjaardag niet zo lekker voelt, toch weer momenten van vreugde te zien en nog wel in jullie eigen tuin!!! Dat is ook een speciaal kado voor jullie. Ja nieuw leven maakt veel mooi en blij. Dikke kus lieve Sasa en alle goeds voor JOU wat mogelijk is!! Wij houden van JOU.xxxxxxxxx