Lekker in de schuur spelen. We bouwen een winkel.. met echt hout en spijkers enzo. Toen moest Kyen weg.. en moest ik terug naar huis. Daar baalde ik wel een beetje van tot ik thuis zag dat Stijn er was. Mama zat met buurvrouw Debby te kletsen en kletsen.. en ik wilde met Stijn waveboarden Het mocht niet van buurvrouw Debby omdat ze hem er te klein voor vond..
maar hij kan het heus hoor! Heus! 's Avonds lekker tv kijken.. Netflix heeft wel een triljoen films.. echt helemaal super.
Soep super.. super soep chips.. chips soep!
1 opmerking:
Oh wat gezellig. Beetje rustdag, spelen, genieten met Stijn en dan nog als gezelligheid bij de tv chipssoep. Genieten Schatten!!!!!!!!xxxxxxx
Een reactie posten