Pagina's

zaterdag 29 maart 2014

Ander Tenue

We speelden vandaag tegen F5. Gek hoor.. Marvin en ik (en ons team) tegen Timo (en zijn team). Allebei FC Den Helder en omdat we allemaal dezelfde tenue's hebben moesten wij nu witte aan. Zo gek. Die had ik nog nooit aangehad. Maar anders raken we in de war. We verloren uiteindelijk maar ik heb wél gescoord. Beetje jammer dat het niet het winnende doelpunt was. Op het schoolplein hebben Marvin en Timo en ik vaak ruzie. Ze zeggen dat ik niet kan voetballen.. dat ik een "babyvoetballer" ben.. Ik háát 6 zijn! Echt! Ik wil zó graag 7 zijn.. net als zij.. maar ja.. als ik 7 ben.. worden zij weer 8.. en dus blijf ik áltijd de baby.. op die ene maand na! Alex kwam 's middags bij me spelen. Lekker met de skylanders. Amber verveelde zich ROT tot Stijntje kwam. Toen ging ze lekker met hem met Furby spelen. Amber is hartstikke dol op Stijn. Dat snap ik niet helemaal. Ik word een beetje gek van hem. Hij zegt niet zo veel.. en zegt dan ineens 100 keer Noah achter elkaar. Noah.. Noah? .. Noah?  - en dan zeg ik "ja?" en dan lacht ie en gaat door.. NOAH?! NOAH! NOAH!!! Iedereen vindt het grappig maar het is écht vét irritant! Ik wil later nóóit kinderen! Echt.. nóóit! 
's Avonds wilde we graag Narnia kijken maar het mocht niet van mama.. we wachten op Mees. En dus keken we Limo .. Amber vond hem "kinderachtig".. maar hij was eigenlijk best wel spannend! Dat wilde ze natuurlijk niet toegeven.. Ze zei dat ze gewoon zin had in knuffelen. 

1 opmerking:

Ama zei

wat gaaf Noah , ook met een ander tenue en nog even 6 jaar, heb je toch maar even gescoord!!!Yes, super gedaan mannetje. wij zijn Trots op Jou schat!!!
wat gezellig, om samen met jullie buurmannen te spelen samen groot of klein, samen is zooo fijn. En als Stijn jou zooo vaak roept, weet je dat hij jou vast Lief vindt en dat is fijn toch.
Lief dat Amber en Stijn zo gezellig samen kunnen spelen en knuffelen zeker met Furby erbij.
Een super foto van papa met zijn kindjes.
En dan is gezelligheid toch zoooo belangrijk samen.
miljoen kusjes voor jullie Allen van jullie Apa en Amaxxxxxx