Pagina's

woensdag 26 maart 2014

Scholierenveldloop

Scholierenveldloop. Ik wil heel graag mijn medaillekist vullen. Amber heeft al heel veel medailles en ik nog niet. Ik wilde eigenlijk heel graag een beker maar Amber zei dat ik dát wel kon vergeten. Dat er veel kinderen op hardlopen zitten en dat die me er zó "uitrennen". Ik had een prachtig nummer.. dat dan weer wel. Mees had gezegd dat het op mijn rug moest.. en ik had er bijna ruzie om met mama.. ik wilde het op mijn RUG! Mama zei dat Mees het heel druk heeft en zich vast versproken heeft maar mama snapt er niks van! "MEES HEEFT ALTIJD GELIJK!" Razend was ik .. eerst..en toen zag ik dat iedereen het op zijn buik had.. hmm.. ik wilde het nog steeds op mijn rug! Disqualificatie.. nieuw woord geleerd. Geen lintje dus... zoiets. Dus mijn rugnummer ging op mijn buik .. en ik rende en rende zo hard als ik kon.. keihard.. maar er waren inderdaad een hoop sneller dan ik .. stromende regen.. maar ik kreeg wél een lintje.

En toen was het mijn beurt... stromende regen.. en er stond bij de start een meneer in de weg. Recht voor mijn neus. Toen het lint de lucht in ging moest ik om hem heen duiken om te kunnen starten. Een moeilijke start en toen zag ik ook iedereen langs me heen sprinten. Ik moest keihard rennen om ze een beetje in te halen. Ik finishte en kreeg ook een lintje.. en toen moest Yus nog.. Ze is ouder dan wij en moest dus in de groep boven ons rennen. Rona en ik bleven bij haar en brachten haar naar de start. Zo zielig dat ze alleen moest rennen zonder ons. Toen ze gestart was gingen we langs het parcours staan om haar aan te moedigen. We schreeuwden zo hard we konden.
Ook Yusro kreeg haar lintje en toen werd ze een beetje misselijk. Ze was met haar broertje helemaal alleen gelopen naar het sportpark en toen begon het weer heel hard te regenen. Toen hebben we iedereen in de auto gestapeld.. met zijn viertjes op de achterbank en gingen we samen naar huis. Maar goed ook.. want het plattegrondje wat juf Anne voor ze getekend had was helemaal nat geregend en niet meer te lezen.

1 opmerking:

Ama zei

Wat een super prestatie toch weer, tussen zoooveeel kinderen. Yes een Lintje is weer helemaal zelf verdiend!!! Geweldig. Ja Noah, er komen vast nog heel veel nieuwe woordjes bij schat. Super.
Samen hebben jullie weer prachtig gepresteerd, je hoeft niet per sé 1e te eindigen, maar jullie hebben het super gedaan, zeker met een moeilijke start.
Wat onwijs lief, dat jullie het andere meisje ook zo aangemoedigd hebben, dat doen echte sportvriendinnen toch!!!
Heel lief dat zoveel kindjes in jullie auto mee naar huis gebracht werden. Liefs en Gefeliciteerd alweer!!!!! Jullie doen het geweldig schatten.xxxxxxx