Er moest zó veel! Echt absurd veel! Mama hielp me met de achtergrondjes voor mijn Powerpoint
en printte het hele boeltje uit. 
- Waarom doe je dat mam? Het gaat gewoon in de klas op de beamer hoor. ( Duhhh mama snapt er weer eens helemaal niks van!)
"Nou Amber.. wat dacht je van leren en overhoren???
- Leren??? Een spreekbeurt?? Dat doe ik ECHT niet.. ik moet gewoon spreken.. gewóón.
"Je zult ook moeten oefenen anders kan je nooit een goed verhaal vertellen .. bovendien moeten we het timen.. en zijn er een hoop punten die we na moeten kijken. "
- dat weet ik allemaal heus wel! Bovendien heb ik topo
om te oefenen!Maar mama zeurde en zeurde.. dat ik weinig tijd had deze week.. dat er momenten zijn waarop je iets moet doen.. en dat die momenten NU zijn bijvoorbeeld .. blèh
Gelukkig.. ontdekte ik na al dat gezeur dat ik babyvisjes heb!
Tóch nog iets leuks!
1 opmerking:
Wat een boel heb je te doen Amber, maar wat super lief, dat mama een schema met jou maakt, dan kun je alles een betje verdelen.
Prachtig hoe jullie samen je spreekbeurt voor bereiden, en dan je Topo, Geweldig wat een mooi overzicht, dat gaat ook zeker lukken. Heel veel Succes met je spreekbeurt en dan zo lief de kleine baby visjes. dat is toch alweer iets om super blij van te worden. Dikke kus apa en ama.xxxxx
Een reactie posten