en gekke bekken te trekken
.... dat hielp best wel.. ze probeerde zichzelf op te vrolijken toen ze de mega aanbieding van haar wijnsite zag en probeerde of het nú de moeite waard was een prachtige Barolo te bestellen.. haha.. ze had pech.. maar goed ook anders zat er het komende half jaar geen uitje meer voor ons in.
Ze nam haar oude vertrouwde Barbera maar wèl een die in de prijzen was gevallen. Het aller vrolijkste werd ze van Mees
die "gewoon"
foto's naar haar appte van haar "Pinky".
Blij werd ze ervan. Blij keer honderd. Amber was aan het Just -dancen..
en ze maakte de verjaardag's kalender
voor in de klas.Mama had me gemist.. en was klef keer honderd.. ze wilde heul graag vet lang knuffelen...en dan ook nog selfies maken enzo.. pfffff
.. toen ging ze me ook nog een beetje uitlachen vanwege mijn gezucht.. echt.. niet normaal. Maar goed ze had pret... en toen mocht ik wel mijn vriendjes mee naar binnen nemen.. dat mag eigenlijk nooit als ze zich rot voelt.
. maar nu dus wel. Emmy werd al snel door haar vader opgehaald en toen ging Steve ook. Bleef ik lekker met Kyen over.. hoefde ik hem ook niet te delen dat vind ik écht wel het aller ergste.. Kyen delen. Ik heb het gewoon het aller leukste met zijn tweetjes. Ik liet hem kennis maken met Fluffy.
Hij wordt snel benauwd enzo dus echt lang kon hij hem niet vasthouden.
Maar wel even.. en dát vond ik vét tof! Toen gingen we nog even soelen op het schoolplein
.. dat was ook tof.. en de avond afsluiten met Mees en een woordfeudje
.. het aller aller tofst... volgende week begint "The Voice" weer ♥
1 opmerking:
Oh hier vind ik nog een verhaaltje, wat Ama gemist heeft met lezen. En dan zien dat er heerlijke rode wijn besteld wordt!!! Goed gedaan lieve Mireille, daar knap je vast meteen een stuk van op.
En dan zulke leuke foto's van school en nog wel een klasse kalender maken, wat goed Amber.
Leuk dat je kinderen mee naar huis mocht nemen en dan binnen samen nog gezellig met Kyan, jammer dat hij benauwd wordt van de cavia.
Toch nog weer een fijne en gezellige avond gehad. Daar gaat het toch om.
Heel veel liefs en knuffels voor jullie ook van Ama, ik doe het op de pc bij gebrek aan echte knuffels, maar net zo lief bedoeld schatten. xxxxxxxxxxx
Een reactie posten