alleen op díe plek lossen... dan wordt ze toch aardig bevestigd in haar humeur.En toen kwam ze thuis... en wilde onze kalender in gaan vullen omdat de school bijna start
.. en vond ze allerlei briefjes
..en na even staren en knipperen.. schoot ze zó verschrikkelijk in de lach.. tot tranen aan toe..
1 opmerking:
Wat ongezellig, als mama in de regen naar een ongezellig dorp moet rijden, maar ik denk dat ze het nu minder ongezellig vindt. Want bij zulke vrolijke thuiskomst met zoveel lieve spreuken op de kalender, snap ik dat mama helemaal BLIJ wordt van haar Schatten.
Heel erg lief en gezellig vast. Kusjes van apa en amaxxxxxxxx
Een reactie posten