Pagina's

woensdag 6 augustus 2014

Vakantieafsluiting.

Zondag zouden we als afsluiting van de vakantie samen naar de bios gaan. Dat had mama al héél lang in haar hoofd. Lekker "Hoe tem je een draak 2" kijken. Die wilden we al zien vóór de schoolvakantie begon. Vét vet tof! Maar ja.. niemand had er rekening mee gehouden dat we ook wel eens ziek zouden kunnen worden. En eerlijk is eerlijk... ziek in de bios is ook niet zo héél tof. Ik voelde me een stuk beter vandaag. Papa nog niet. Maar Gerben was er ook en papa had niet zo een zin in de bios omdat hij zich niet zo lekker voelde maar hij wilde óók graag bij Geppie blijven. En dus sloten we met Mees en mama de vakantie af. We hadden de bioscoop zowat voor ons zelf. Heerlijk.. de rij stoelen met heel veel beenruimte.. we konden bijna liggen.. snoepjes.. popcorn.. drinken.. 3D brillen. We waren er helemaal klaar voor. De film was vét leuk.. het gamen tijdens de pauze was heel leuk...en het na afloop door de stad lopen op zoek naar een nieuwe cavia was weer ietsjes minder. Ze hadden geen cavia's. We gingen naar huis nog even gedag zeggen tegen Geppie.. en aangezien dat weer véél langer duurde dan verwacht met die kletsende volwassenen... bouwde ik in de tussentijd de complete Arena van Kapla. Toen gingen we een rondje door de stad op zoek naar Cavia's. Gep ging ook nog even mee naar Faunaland... maar ook daar hadden ze geen cavia's. Ik had wél lekker in zijn auto gezeten.. dat dan weer wel. Dat wilde ik al héél lang maar dat kan nooit omdat Doreen meestal mee is en Geppie maar 2 stoelen in zijn auto heeft. Vier dierenzaken en geen cavia's te vinden.. nou ja.. 1 had 2 vrouwtjes zitten.. maar ja .. er kan geen vrouwtje bij pluis en bovendien moesten die met zijn tweetjes. 
Jammer was het... maar gelukkig bleef Mees eten en was dát dan wel weer gezellig.. en lag mama helemaal vlak van de lach.. want ze wilde graag een foto maken.. en normaal... krijgt ze mij of Noah héél slecht op de foto.. dan wil zee perse zonder flits.. maar bewegen we te hard.. en worden onze gezichten grote vegen.... maar vandaag.. was Mees een beetje wild... en was het gotsonmogelijk hém fatsoenlijk op de foto te krijgen. TOF! Mees.. wilder dan papa en Noah en ik bij elkaar !

1 opmerking:

Ama zei

Alweer een super toffe dag om jullie Vacantie gezellig af te sluiten.
Wat fijn om zo gezellig samen naar de film te gaan en ook nog bijna voor jullie Privé.
Vast hee;l fijn geweest en dan aansluitend, als de volwassenen klaar zijn met kleppen, en jij zulke prachtige Arena hebt gebouwd, dan samen in de mooie auto van Gerben nog op zoek naar een nieuwe Cavia.als het niet in de stad lukt, komt er vast een nieuw adres waar wel Cavia heren te koop zijn.
En alweer heerlijk eten op tafel, het komt zeker allemaal goed Schat. Lieve Amber en Noah een dikke knuf van jullie Apa en Ama. xxxxxxxxWij denken aan jullie Lieverds.