Pagina's

zaterdag 16 augustus 2014

Logeren

Een beetje quality-time met mama vandaag. Ik ga vanavond logeren bij Eva en dan mis ik haar toch wel een beetje. Ik maakte koffie voor haar en ontbijt en kroop even heerlijk onder haar deken.Ik weet het niet. Ik ben niet zo vaak klef.. ik vind mama eigenlijk véél te klef.. maar ja... vandaag hè.. leek ik op mama. Ik knuffelde en kleefde tot mama zelfs scheel begon te kijken.. en toen he.. vond ik dát heel leuk.Selfietime!  Gekke bekken trekken. Echt ontzettend gekke bekken.. want daar werd ik vrolijk van. En ik vond het heus niet erg om zó gefotografeerd te worden.
Ik kleedde me al snel aan want Daan zou komen om me te halen.
Daan. Daan die kan schaak spelen.. en dammen ook . En terwijl in de Hoogstraat de voorbereidingen voor de sotosoep-party in volle gang waren ging ik met de trein naar Heerhugowaard, speelde tot grote verbazing van Eva meer met Daan dan met de honden... en toen we eindelijk buiten met de honden gingen spelen regende we zó nat dat het gewoon niet leuk meer was .. en ik zó nat was dat ik reserve kleding van Daan aanmoest.

En ik speelde dus uren met Alex op onze tablets. Het was namelijk toch rotweer buiten. Mama en Mel en Debby en Mees waren aan het proosten enzo en aan het kletsen.. en wij.. hielden ons heel stil.. want als je je héél stil houdt heeft niemand meer in de gaten dat je langer dan een uur electronica doet. We aten wat soep en gingen snel weer verder waar we gebleven waren en mama had het zó druk met de gezelligheid dat ze pas na een héle tijd merkte dat de gloed van de tablets op onze smoeltjes stond.. het buiten dus al úren donker was..en het eigenlijk wel héél erg bedtijd was.. ná twaalven bedtijd zeg maar.. Toen vond ze het voor Alex en voor mij óók wel gezellig om te mogen logeren.. alleen.. toen alles verhuisd was en alles klaar had ze daar tóch wel een klein beetje spijt van. 
Het was zo naar dat we na 7 uur lang roerloos op de bank gezeten te hebben al die energie er in 1 keer uit moest waardoor ze ons niet eens fatsoenlijk in een bed kon fotograferen. Zelfs op zo een kleine oppervlakte vlogen we nog voorbij! 

1 opmerking:

Ama zei

Oh wat gezellig om samen met mama eerst extra te genieten voor je weggaat Amber. Lief dat Daan je kwam ophalen en jij met hem kunt schaken en dammen. Wat knap van jou. Fijne logeerpartij gewenst en mama met haar vrienden kan dan ook even extra gezellig een glaasje drinken als Noah met Alex ook genieten van hun tablets. Ja dan is het wijs om zachtjes te doen Noah, dan weet mama bijna niet meer, dat jullie er ook zijn.
Ja van te lang te gamen, worden jullie vast extra actief, maar als het gezellig was, is het fijn, om lang te mogen opblijven, Dan slapen jullie morgen maar een beetje uit hoop ik.
Liefsxxxxxx