
Ik moest er een klein beetje om lachen maar ik vond het ook wel een klein beetje zielig. IK had een reuze leuke dag.. Ik had Engelse les.. en ik mocht just dancen.
.. vét tof. Ik vertelde thuis dat ik woorden moest uitknippen voor een collage.. en mama was verguld dat ik dingen van school vertelde.. dat doe ik normaal nooit.. het was een beetje jammer dat ik niet helemaal kon overbrengen dat die dingen uitknippen ook daadwerkelijk vandáág moest gebeuren.. we keken op verpakkingen en zagen een hoop engelse woorden die we zouden kunnen gebruiken.. en mama beloofde me dat ik het mocht hebben als de verpakking léég was..tja.. daar ging het dan een beetje mis.. maar goed .. het begin is er.
's Avonds had ik mijn eerste turnles van het seizoen..
Danny was er ook weer... en joh.. we liggen elkaar niet... het is altijd mot.. papa was licht overstuur want die was met me mee.. en mama zocht naar andere opties.. en vroeg wat ik wilde terwijl ik lekker met Fluffy op de bank hing...

maar joh.. ik vind turnen écht leuk.. en ik vind het moeilijk.. een andere vereniging.. en hoewel ik vét last heb van die stomme Danny en haar vriendinnen.. Samoon en Melissa zijn er wel.. en die zitten níet bij de andere vereniging.. dus.. ik wil gewoon blijven waar ik ben.
En ik vond het vet tof dat mama thuis was.. en niet met Amber mee naar turnen ging... ze gaat ook nooit met mij mee naar voetbal en dan mis ik haar keihard.. écht... kei- en keihard..
Het is wel prettig dat papa met me meegaat maar joh soms wil ik mijn mama.. om lekker mijn nieuwe klapper aan te laten zien. Vorig jaar had ik een Ajax klapper.. omdat ik vet van voetbal hou en al mijn vriendjes voor Ajax waren en ik graag iets cools wilde.. maar ja.. eigenlijk.. houd ik helemáál niet van Ajax.. en mocht ik dus van mama een nieuwe klapper. Omdat ik er ook nog niet helemaal uit ben welke club ik wél goed vind.. besloot ik maar voor Angry Birds te gaan
.. dát is véél veiliger.. en toen speelde mama ook nog een spelletje met me. Triominos... omdat ik woest van rekenen houd... maar ja.. op een gegeven moment laat in de avond houdt het ook wel een keer op .. al die getallen..
1 opmerking:
Super lief verhaal weer, ik moet goed opletten om alles bij elkaar te onthouden. Wat kan jullie mama toch super schrijven, zoveel, dat ik soms even in de war raak, Engelse les, Turnen andere vereniging Noah die mama mist bij voetbal en dan ook nog een andere klapper dan Ajax gaat verzamelen, nou Angry Birds vind ik ook wel top hoor Noah.
Heel veel liefs en als je weer bij ons in Heerlen komt logeren, speelt Ama Trio Mino met jou? Afgesproken? Ik hou intens van jullie Lieverds/ Dikke kus Ama.xxxxxxxxxx
Een reactie posten