een maandje of zo.. vergeten te geven... Tja.. ik vergeet wel meer.. ik had er een toeter van gerold... en een verrekijker om piraatje te spelen..en toen was ik het vergeten. Ze moest het helemaal klemmen om het open te maken..vraag me überhaupt af hoe ze het gevonden heeft...en toen.. "preek".. zó een hekel aan "preek"... bleeerghhhhhh ....."Amber waar komt dít nu weer vandaan?!"
- oh ja.. dat is voor jou ja!
"Ambertje!!! hoe lang heb je dit al??!!"
- uhm ja.. vergeten.. sorryyyy... het was voor.. uhm... het uitlenen van het fototoestel.. en het fotograferen.. en de hapjes van het kerstdiner.. enne.. avondvierdaagse.. spelletjesdag.. schoolvoetbalgedoe enzo.. nou ja .. vanalles.. dat wéét je toch?!
"Ja maar lieverd.. ik was bést wel verdrietig .. want ik zag dat allemaal andere papa's en mama's dat kregen... en ik dacht dat ze niet aan me gedacht hadden... enne.. toen voelde ik me rot.. "
- ja nou sooooooorrryyyyyyyyyyyyyyyyyyy ik heb er gewoon niet aan gedacht.. sorry nou goed!!!!
Kreeg ik ook nog een preek over met mijn ogen rollen enzo...
Nou goed.. blij dat ze een goed humeur had..ze had namelijk van buurman Bram en Buurvrouw Debby een cadeautje gehad...
zo over de post...voor het nieuwe terras.... ze moest wel heel hard lachen.. want het was in héél veel stukken... met wel honderd schroeven..en de gebruiksaanwijzing was in het Pools.. en ze moest er zo van lachen dat ze tranen had.. zo over haar wangen.. maar na een tijdje zoeken.. kwam er ook Duits uit de doos rollen.. dát ging stukken beter..tot het ging regenen...We aten wat...voerden de katten
... aaiden de katten
..en toen ging ze binnen verder
... tot ver na bedtijd
..
1 opmerking:
Oh wat gaaf.
Lang verwacht en toch gekregen!!!!
Gelukkig Amber, wat je goed bedoelt en dan even vergeet, komt altijd nog goed terecht gelukkig!!!!
Fijn dat mama toch nog super blij werd van haar welverdiende wat late Kado!!!
En dan ook nog een verrassing voor op het nieuwe Terras. Wat super lief.
Nu maar hopen op Zonnig weer, dan kunnen jullie heerlijk genieten samen van lekkere BBQ. Liefs en dikke kus van Apa en Ama.xxxx
Een reactie posten