Pagina's

dinsdag 24 juni 2014

Cadeautjes

Cadeautjes voor Mees... het schooljaar is bijna voorbij... Mees had geen voorleesboek meer... en mama had er 1 in de winkel gezien die Mees nog niet had. We besloten nu maar alvast cadeautjes te geven.. ik schreef er ook iets liefs in.. mama zei.. dat mees het volgende week moeilijk heeft.. en dan ook heel veel cadeautjes krijgt.. Het is wel leuk om nu alvast wat te geven... en áls hij dan nog tijd heeft om voor te lezen dan kan het!
En mama... mama ging hamsters halen voor Mees..gewoon .. omdat ie daar zo dol op is.. én om te ruilen voor Beessies...want hoe dan ook.. mama heeft ook een lichtelijke verzameltic. 

1 opmerking:

Ama zei

Wat super lief Noah, om Mees nu al een beetje extra te verwennen, dat zal hij vast heel fijn vinden.
En dan nog hamsters verzamelen met mama is heel leuk.
Cadeautjes zijn toch altijd fijn, om iedereen blij te maken. xxxxxxx