Pagina's

vrijdag 13 juni 2014

Feest

Einde van de citotoetsen en begin van het WK voor Nederland... en dat was een feestje waard! Beukballonnen en toeters kregen  we van Mees. Vet vet cool! De start van het weekend was super zo! Mijn weekend begon ook wat eerder dan dat van Amber en blijkbaar had mama gewonnen want ineens mocht ik naar de kapper en wat aan mijn hitte gaan doen.


En 's Avonds was de eerste wedstrijd van het Nederlands Elftal. Mees kwam bij ons en we hadden een klein feestje. Lekker chippies en drankjes en we hadden dikke pret met het maken van selfies. Het was een toffe wedstrijd! We wonnen dik en iedereen was hardstikke blij. Wij mochten bij ieder doelpunt toeteren , maar wel buiten, en Mees juichte heel hard. Het was een top begin van dit WK!

3 opmerkingen:

Ama zei

Wat super, om samen feest te vieren, eerst Noah minder last van hitte, met mooie coupe en dan feest voor het Wereld Kampioenschaps begin!!! Super en heel veel mooie wedstrijden zullen hopelijk nog volgen met veel plezier samen, met Selfies en vooral met lekkers. Dikke kus. Ama en Apa.xxxxxx

Ama zei

Wat super, om samen feest te vieren, eerst Noah minder last van hitte, met mooie coupe en dan feest voor het Wereld Kampioenschaps begin!!! Super en heel veel mooie wedstrijden zullen hopelijk nog volgen met veel plezier samen, met Selfies en vooral met lekkers. Dikke kus. Ama en Apa.xxxxxx

Ama zei

Oh Oh, Sorry, ama was ongeduldig, dacht dat het bericht niet op het blog stond. xxxxxxxx