Vet vet cool! De start van het weekend was super zo! Mijn weekend begon ook wat eerder dan dat van Amber en blijkbaar had mama gewonnen want ineens mocht ik naar de kapper
en wat aan mijn hitte gaan doen.
En 's Avonds was de eerste wedstrijd van het Nederlands Elftal. Mees kwam bij ons
en we hadden een klein feestje.
Lekker chippies en drankjes
en we hadden dikke pret met het maken van selfies.
Het was een toffe wedstrijd! We wonnen dik en iedereen was hardstikke blij. Wij mochten bij ieder doelpunt toeteren , maar wel buiten,
en Mees juichte heel hard.
Het was een top begin van dit WK!
3 opmerkingen:
Wat super, om samen feest te vieren, eerst Noah minder last van hitte, met mooie coupe en dan feest voor het Wereld Kampioenschaps begin!!! Super en heel veel mooie wedstrijden zullen hopelijk nog volgen met veel plezier samen, met Selfies en vooral met lekkers. Dikke kus. Ama en Apa.xxxxxx
Wat super, om samen feest te vieren, eerst Noah minder last van hitte, met mooie coupe en dan feest voor het Wereld Kampioenschaps begin!!! Super en heel veel mooie wedstrijden zullen hopelijk nog volgen met veel plezier samen, met Selfies en vooral met lekkers. Dikke kus. Ama en Apa.xxxxxx
Oh Oh, Sorry, ama was ongeduldig, dacht dat het bericht niet op het blog stond. xxxxxxxx
Een reactie posten