Pagina's

zaterdag 21 juni 2014

Midzomerdagfeest

Vandaag is het de langste dag...en vierden we met FunCare4kids het Midzomerdagfeest. We vertrokken 's ochtends om 7 uur en waren rond half 10 bij de kazerne in Apeldoorn.
We hadden ons zo erop verheugd. Ik was heel blij dat we geen verliezersfinale hoefde te spelen want anders had ik niet kunnen gaan. Ik ontmoette mijn vriendin van de astronautendag weer en samen renden we op zoek naar nog een meisje van die dag. We wilden ons met zijn drietjes inschrijven.  Dat lukte helaas niet. We konden haar niet vinden. Ik vond wel mijn achternichtjes Rodes en Yumna. Ik wist helemaal niet dat die ook bij FunCare4kids waren. Papa herkende mama's nicht Anoesjka. Zij zitten daar niet vanwege hun ouders maar vanwege hun broer. Ik zat niet bij ze in de groep want ze waren een stuk ouder dan dat ik was. Na de inschrijving begon ik met spelletjes. Het thema was Scandinavië en we deden onder andere Scandinavische spelletjes.Er was een meneer met rendieren en een mevrouw met IJslandse paarden. We deden een klimparcours .. dat was vet tof.. en toen was het tijd voor de lunch. Na de lunch maakte ik cupcakejes en was het tijd om met de 4x4 terreinwagens een rit te maken. Op het einde ging ik naar het Vikingdorp bij Juf Caroline. Ik verfde met name mijn broek en mijn schoenen... in plaats van de vlag.. daar was mama ook héél blij mee.

Ik begon in het Vikingdorp bij Juf Caroline en haar man. Vet grappig om hun daar zo te zien. Ik koos om een schild te maken in plaats van een vlag, ik maakte een zwaard en kreeg zwaardvechtles, toen deden we een soort van veldslag. Ik deed een beetje dezelfde dingen als Amber alleen in een andere volgorde. Na het Vikingdorp ging ik op 4x4 tocht.. daarna maakte ik cupcakes en lunchte.. en toen had ik spelletjes. We eindigden met een vet toffe show met muziek, paarden, trucs en vuurspugen enzo. Het was een super leuke dag.. bijna nog leuker dan de astronautendag.
Het was ook een lange lange dag
.. en we waren héél moe. Thuis gingen we lekker bankhangen en keken nog een film met Mees.

1 opmerking:

Ama zei

Wat een prachtige dag hebben jullie beleefd, als ik dat allemaal zie en lees. En wat speciaal dat jullie Rodes en Yumna nog ontmoetten. leuk. Wat super dat jullie zooo genoten hebben met veren en spannende spelen. Hoofdzaak is dat jullie het extra fijn hadden weer een dag . Lieverds een dikke knuf van ons twee en geniet na. xxxxxxx