Johh.. sinds wanneer zijn die belangrijker dan wij?? Vet Vet stom.. ze at niet eens mee.. en toen ze na een paar uur terug kwam.. kwam ze alleen maar om die sushi weer uit de koelkast te trekken.

"Waar ga je NU weer naartoe??!!"
- Naar Stella Amber...
"mag ik mee???"
- nope
"waarom niet ??!!!! Ik mocht altijd nog een keer mee vanwege Pim en Pom en nu ga jij een beetje in je eentje... meidenavond zeker? Ik ben OOK een meisje!!! En Belle mag er zeker wel bij zijn?"
- Ik denk dat Belle al slaapt lieverd maar los daarvan... ik moet af en toe ook gewoon eens in mijn eentje weg.. gewoon even helemaal niks..daar word ik een leukere moeder van!
"wat is DAT nou voor een onzin! Hoe kun je nou een leukere moeder worden als je dingen zónder ons gaat doen?!! Om een leukere moeder te worden moet je oefenen hoe je mét ons leuker kunt worden.... niet zónder ons... daar word je dan hooguit een leukere vrouw van maar niet een leukere moeder!"
1 opmerking:
Wat een gave opmerkingen van jouw dochter schat, maar je hebt gewoon helemaal gelijk!! Soms moet je voor jezelf extra goed zorgen en doen wat JIJ fijn vindt!!! Dat is niet altijd fijn voor je kinderen, maar denk goed aan je zelf, dan kun je de thuis situatie ook weer beter aan. Groot gelijk, jouw kindjes komen niets te kort dacht ik zo!!!!!
Fijne avond met Liefs. Jouw mamaxxxxxxx
Een reactie posten