Woest trots ben ik op nummer 3. Woest... echt! Mama hielp op school onze klas te versieren
voor het volgende feest
voordat we naar het strand gingen. Maar eerst was er nog trainen voor het Schoolhandbal toernooi.
Hartstikke spannend. Ik kan eigenlijk niet handballen maar joh..
ik kon ook gewoon voetballen en een beker winnen en ik heb allemaal you tube filmpjes gekeken
dus zó ontzettend moeilijk kan het niet zijn! Verschrikkelijke honger en dorst hadden we. Vooral honger.. en toen herinnerde mama zich dat de keuken van onze vaste strandtent gewoon om half zes sluit. Tja.. beetje lastig! We besloten door te rijden naar "Woest"... de strandtent met de woest prachtige naam! En daar kan je ook in het zand spelen
.. een hapje
en een drankje krijgen..
en ook gewoon lekker eten
.. zitten in heerlijke stoelen met dekentjes omdat het zo laat best wel fris wordt
.. selfies leren maken
terwijl je de zon in de zee ziet zakken. Het was een prachtige prachtige dag.En ik was ook "woest gelukkig".. want ik wilde hier helemaal niet naartoe. Ik wilde naar Duinoord om krabben te vangen. En mama zei wel dat er bij Woest ook krabben waren .. maar ja.. eerst zíen.. dán geloven!
Enne... yup.. ik geloof
... en papa ging 's avonds laat gewoon voor me koken! 
1 opmerking:
Wat een pracht idee na jullie Handbaltraining.
Oefening baart kunst, jullie kunnen Zoveel Schatten!!!!!
Wat geweldig om heerlijk te genieten bij Strandpaviljoen Woest en er ook nog krabben te hebben.
Wat boffen jullie toch maar steeds met al dat heerlijke en vooral speciale eten en drinken!!!!
Weer vast heel erg genoten deze dag lieverds en dat is gewoon SUPER!!!!!!
Eet smakelijk en liefs van jullie Apa en Ama.xxxxxxxxxxx
Een reactie posten