We missen alleen heul veul hamsters.. maar goed.. het is wel een vette tribune! Wij moesten vroeg naar school.. vroeger dan normaal want we moesten vet ver wandelen. Helemaal naar de Elto toe. We gingen vanmiddag met onze klas daar lekker spelen. Mama werkte in de straten eromheen en kwam gauw even spieken bij ons. We voetbalden
.. en Mees was ons net aan het duwen op een reuzeschommel toen ik haar zag
.. ze stond daar ineens foto's te maken
en te glimlachen..
ik sprong HUP van de schommel af om haar een dikke kus te geven en toen was ze alweer weg. 's Avonds lag ik op de bank met mijn huppie tv te kijken
... "Ben je moe lieverd??!"- Nee maar ik wil wel naar bed...
en in bed ging ze door met zeuren.. over moe zijn. Ik ben helemaal niet moe.. ik ben gewoon een beetje verdrietig. Mees is verdrietig omdat het bijna einde schooljaar is en hij moeilijk afscheid kan nemen.. en ik.. ik háát ook afscheid nemen en ik háát verdrietig... ik word er ook verdrietig van.. en toen moest ik zomaar een beetje huilen.. en alles wat mama er tegenin bracht hielp niet.
Ik ga Mees keihard missen.. zélfs als ie iedere dag bij ons thuis komt.
1 opmerking:
Dit was een dag met een verdrietig randje. Ja lieverd, afscheid nemen is nooit fijn, maar zeker komt er ook weer een betere dag en dan kun je weer best heel blij zijn. Soms is het leven een beetje moeilijk, maar super dat mama zag hoe gezellig jullie schommelden, met een sterke meester Mike, die jullie duwde op de schommel.
Dan is het goed, dat je thuis lekker kunt rusten en dan is er morgen vast weer Zon in jouw Hartje en hoef je niet meer verdrietig te zijn!! Ama denkt aan jou lieve Noah. Heb vertrouwen schat, het komt allemaal weer goed hoor.Kusje Ama.xxxxxxx
Een reactie posten