Pagina's

zaterdag 25 oktober 2014

10

Ik kon vanochtend niet wachten tot ze eindelijk wakker waren. Het duurde vét lang.. maar ja 5 uur was ook een beetje aan de vroege kant. Gelukkig deden ze niet aan uitslapen vandaag want ik vond 2 1/2 uur wachten echt maximaal! Ik kreeg van Noah een hele coole lavalamp en van mama het nieuwe Fantasia boek. Papa stond met lege handen erbij te grijnzen. Toen ik hem aankeek zei hij: "mijn cadeautje staat beneden!" Razendsnel was ik uit bed en met een noodgang huppelde ik de trap af. Het was heel tof versierd maar daar viel mijn blik niet op. Ik heb een nieuwe fiets! Er zaten ballonnen op en ik kreeg een ingepakt sleuteltje met een lint. Vet tof!
Voor mij had papa een katapult gemaakt om propjes mee te schieten. Ik was er héél blij mee!

Na het ontbijt en een beetje computeren gingen we naar het station om Ama en Apa op te halen. Al gauw liep het huis vol. Buurvrouw Debby kwam en had een hele toffe cadeaumand bij zich. Toen ik die aan het uitpakken was kwam Isa spontaan langs. Ze had op facebook gelezen dat ik jarig was en kwam een cadeautje brengen. Toen arriveerde ome Ralph en konden we de kaarsjes op de taart aansteken - nou ja.. mama dan- en dacht ik diep na over een wens.
Ingrid liep binnen , JoJo en Miriam met Tracy ..

ja en toen Tim en Inge ook nog kwamen werd het MIJ te druk. Ik mocht van buurvrouw Debby met Tygo Thijs en Alex in háár huis zitten en daar maakten we een echte men cave. Heerlijk chillen op de bank met onze games.
 We hielden het vol tot papa buiten begon te barbecueën en binnen allemaal hapjes neerzette. Toen wilden we wel wat lekkers want ik had écht een beetje honger. Amber had het ontzettend naar haar zin. Ze keek helemaal blij. Maar ik.. ik had gewoon honger! Ik was diep gelukkig dat het eten eindelijk klaar was en iedereen gevoederd werd. Heerlijk!!
In de avond werd het langzaam rustig. Iedereen ging naar huis behalve Ome Ralph en Tante Lotte met Evi en Tygo. Zij bleven logeren.
We hadden dikke pret, mijn pyjamabroer en ik! 

Ik speelde nog heel lang met Evi. We hadden een verkleedfeest. Horrorprinsessenfeest was het en we mochten heel lang opblijven.

Geen opmerkingen: