Pagina's

zaterdag 4 oktober 2014

Dierendag

Ik hou zo ontzettend van chillen in de morgen. Lekker kletsen met mama.. en dan.. pret maken.. gekke bekken trekken.. selfies maken.. ik moest echt kei en keihard lachen. Vandaag hoefde er helemaal niks .. ik mocht wentelteefjes maken in mijn dekentje en ik had bedacht dat ik de héle dag níet aan ging kleden..gewoon.. lekker luieren op de bank.. beetje gamen..de cavia's knuffelen.. het is ten slotte dierendag.. filmpje kijken.. niks ingewikkelds
En ik had net zoveel zin in lekker chillen... helemaal niks doen..

1 opmerking:

Ama zei

Wat een super feestdag voor de diertjes, maar ik denk, dat jullie zelf ook een hele fijne Rustdag hadden. Niets moeten en lekker ontspannen, gekke bekken trekken en gewoon heerlijk rusten en doen wat je fijn vindt samen. Dat hoort ook bij vrij weekend en kan gewoon super gezellig zijn lieverds. Heel veel liefs voor jullie Allen en zeker voor de Diertjes, want zij hebben extra FEEST vandaag en dat zien we in hun huisje. SUPER!!!!!! Liefs van Apa en Ama.xxxxxxxxxx