Pagina's

maandag 6 oktober 2014

Vissenverhuizing

Het was vannacht nog veel beroerder... en dus mocht ik 's ochtends thuisblijven. Ik voelde me rot keer honderd.. papa was niet lekker .. en mama moest werken.Ze legde me op de bank met mijn kussen en deken.. maakte thee met honing voor me.. zette netflix op.. en toen lag ik daar..
Ze bracht Noah naar school.. kwam in de pauze naar huis voor meer thee en kussens opschudden.. en ik lag nog steeds.
Ik keek een filmpje .. en nog een.. verveelde me rót.. miste school.. (nou ja de leuke dingen) .. miste Mees.. miste mijn vrienden :(
Ik vond er níks maar dan ook niks aan! Ik smste wat met mama maar ook dat hielp niet.
Toen ze eindelijk thuis kwam wilde ik met haar de visverhuizing doen. Mijn guppen hadden alweer babies en mijn goudvissen eten ze op dus ze moesten eruit... maar mijn babybak zit zó vol... dat de babies niet meer groeien.. die moeten dus eigenlijk in het aquarium.
We verhuisden de goudvissen naar een bloemenvaas.. en ik mopperde daar behoorlijk over maar mama zei dat ik dan maar een betere bak voor mijn verjaardag moet vragen..
De guppen hadden wel de tijd van hun leven. Mama was bijna 2 uur bezig met schoonmaken en verbouwen.. en ik .. was na een kwartier uitgeput.. en klaar en bedankt.. maar ik heb wel tof uitzicht vanuit mijn bed.

1 opmerking:

Ama zei

Wat vervelend lieverd, als je ziek bent, maar met extra lieve zorgen en thee met honing, zal het hopelijk snel wat beter gaan met jou. Zeker als jullie samen een paradijs voor de Gupjes maken.Wat boffen die met zulk mooi huis. Wat een super goed idee van mama. xxxxxxxLiefs en vooral weer snel beter worden. Dag LIEVERD!!!!!!!xxxxxxxx