de Très Hombres uitzwaaien.
Dat was op zich wel grappig.
We moesten een liedje zingen enzo met een wat vage tekst
.. Toen moest ik op een drafje naar het ziekenhuis met papa. Ik loop al een tijdje bij een oogspecialist en ik heb nogal wat moedervlekken.. ook in mijn oog. Net als mijn moeder... moedervlekken.. hahaha.. maar goed. De doktoren vonden het allemaal niet zo grappig.. met zijn drietjes wonden ze zich erover op... foto's maken en meten en mij half blind maken met hun druppeltjes.... en toen moest ik dus bij een hele speciale dokter komen. Vandaag. Hij werkt normaal in een ander ziekenhuis maar soms komt ie dan gewoon langs en hij wilde mij ook bekijken. Toestand allemaal.. mama zenuwachtig... papa zenuwachtig.. en ik snap nu wel wat beter waarom hoor. Want dát hadden ze dus niet gezegd. Het ging over kanker... Maar goed. Dát heb ik dus niet. Prachtige moedervlekjes vond hij het. En verder helemaal niks. Papa blij keer honderd en dus mocht ik wat lekkers uitzoeken... en 's middags weer lekker naar school zonder stomme druppeltjes in mijn oog. Zodat ik lekker film kon kijken.
Garfield.. om het begin van de herfstvakantie te vieren. Met limonade
en met Chippies Ik vond het puur minder vandaag... écht. We zouden juf Cindy haar verjaardag vieren. Mama had donderdag feestkleding voor me klaargelegd voor de kijkmiddag met het thema "Feest!" maar dát wilde ik dus niet. Ik wilde mijn feestkleren bewaren voor de verjaardag van mijn juf. Ik had me er zó op verheugd!
Het was alleen héél anders dan ik me had voorgesteld.
Anders dan de verjaardag van Mees.
Ik was de enige met feestkleren... en we hadden gewoon een toets.
Juf pakte wel de cadeautjes uit. We aten druifjes en chippies ... en toen gingen we naar de rijkswerf en moest ik zwaaien naar de boot en een liedje zingen. Ik kan niet zo goed engels.. ik vroeg thuis aan mama wat ze nou precies zei.. maar die kon er ook niet zoveel van maken. Haha.. lag dus toch niet helemaal aan mij.. mama googelde en dacht dat het wel "Paint a future .. Sail a future" kon zijn.. Het zal! Ik wist het écht niet.
Ik mocht met buurman Bram en Buurvrouw Debby mee naar huis tussen de middag
en at wentelteefjes met Alex.. terwijl we de krachten van het universum bespraken.
's Middags keken we in de klas naar Robots .. maar ja Amber keek ook tv in de klas zonder dat er iemand jarig was.
Ik mis Mees... écht.. keihard!
's Avonds was het dan wél weer leuk..
gewoon .. omdat we vakantie hebben... en Amber, Alex en ik mochten tabletten tot we omvielen en een patatje met een frikandelletje aten terwijl de groters konijntjes gingen eten en wijntjes gingen drinken.
1 opmerking:
Wat een spannende dag voor jullie twee.
Eerst Amber naar oogarts, gelukkig geen extra zorgen nodig en dan op school ander schema dan verwacht voor Noah, maar hopelijk toch gezellig geweest, zeker met een heerlijke lunch bij Alex en Amber gezellig film kijken in de klas. Liever Noah, de Juf was vast heel blij met haar kadootjes en jouw mooie feestkleren.
Dan s'avonds nog weer heerlijk samen eten en gezellig tabletten met Alex n jullie Allen bij elkaar feest vieren vanwege herfst vakantie. Hopelijk toch ook na het afscheidslied bij de boot een fijne dag geweest. Miljoen kusjes voor jullie twee van apa en ama.xxxxxxxx
Een reactie posten