Pagina's

zaterdag 18 oktober 2014

A perfect Evening

 We waren zo lang weggeweest. Stijn had me héél erg gemist. Hij kwam 's ochtends al langs om samen met me op de tablet te spelen. Na een tijdje verloor hij zijn geduld en toen moest ik wat anders verzinnen. We knuffelde met de cavia's. En toen leerde ik hem hoe hij voor de cavia's moet zorgen. Ze voorzichtig aaien en dan ook heel rustig eten geven. In de middag kwam Ingrid me halen. Papa en mama willen vanavond een avondje uit. Samen eten bij Spijz en dan naar de film The Maze Runner.
Ik mocht altijd al een keertje bij Ingrid logeren. Dat had ze me beloofd. En dat ze dan voor me zou koken enzo. En dat we dan leuke dingen zouden gaan doen.
Het weer was prachtig dus nadat we mijn spullen bij haar gebracht hadden en zij haar camera opgehaald had gingen we naar de Donkere Duinen. Daar maakte ze heel veel foto's. Van bloemen en beesten .. zoals ze altijd al doet, en nu ook van mij! Ik had heel veel pret bij de geiten en ik mocht bekertjes voer van haar om ze te voeren. Dat vind ik altijd wel een beetje lastig want ik wil graag dat het eerlijk gaat. Ze moeten allemaal evenveel en soms heb je van die brutale die pakken alles af van de kleintjes en dat is níet lief!
We gingen naar de doe hoek en ik deed daar alle spelletjes.
Buiten ging ik het parcours lopen. Door de weide langs de hekken en langs de bomen.
Ik vertelde Ingrid  over bijzondere en minder bijzondere plantjesWe liepen langs het water en ik moest natuurlijk ook met het pontje even heen en weer. Toen we naar huis gingen speelde ik met Bink, keek tv en leerde Ingrid loomen.

Ik speelde bij Alex en na uren met de skylanders hingen we heerlijk op de bank te chillen. We keken "puss in boots". Weer wat anders dan the maze runner.

Geen opmerkingen: