Volksverhuizing vandaag. Mama had een studiedag. Ze moest ver weg en kon tussendoor ook niet thuis komen om te kijken hoe het met ons ging. Noah stond vanochtend jammerend op met buikpijn.. hij liep de hele tijd met zijn handen op zijn buik te kokken.. dus mama zette theewater op en begon aan een volksverhuizing. We hebben te weinig banken om met zijn drietjes op te liggen en papa kan niet naar boven dus Noah's matras kwam al snel naar beneden.. met kussens.. en dekbedden.

Het was een héle lange dag.. met héél veel Netflix.. en ik miste school echt kei en keihard. Dat was echt wel het laatste wat ik verwacht had want ik ben niet zo dol op school.. maar joh.. het is best leuk als we geen stomme dingen doen.. hahaha.. en thuis.. verveel ik me ROT!
Ik miste Mees en mijn vrienden en mama en pfffff.... het was écht een héle lange dag.
1 opmerking:
He wat vervelend, als jullie alle twee ziek zijn, maar als je dan samen gezellig beneden bij de tv kunt rusten, valt het vast een beetje mee. Wat lief, dat mama ook voor Noah een bedje beneden maakte, dat is vast toch een beetje fijn. Goede beterschap lieve Schatten met een dikke knuf en kusjes van jullie Apa en Ama.xxxxxxxxx
Een reactie posten