Pagina's

woensdag 26 februari 2014

Cadeautjes

Woensdag en mama is vrij. Zó lekker.. dan kan ze allemaal leuke dingen met ons doen. We gingen eerst uren computeren... mama op de laptop.. Noah op de ipad en ik op de computer.. daar hadden we gewoon zin in. Noah ging met papa naar de kapper en toen buiten spelen.. dat wilde hij het aller allerliefste..Ik wist niet zo goed wat ik wilde.. gewoon.. een beetje hangen of zo. Mama had voor het eerst in tijden weer een deadline dus dat moest ook. Ik had niet zo een zin om met haar mee te knutselen. Ik wilde naar de donkere duinen of zo maar het was nog niet zo een prachtig weer als ze beloofd hadden. Vervelen 2 the max... en toen.. kwam ineens Mees op bezoek. Hij was al heel lang niet geweest en het was heel fijn dat hij er weer was.. maar ik moest ook een beetje wennen weer. Mees ging naar zijn papa en mama dus hij bleef niet heel lang. Lang genoeg om papa en Noah ook even gedag te zeggen en toen ging hij weer. Mama had een cadeautje gekregen van Stella.. en toen wilde ik ook wat! Papa nam me mee naar de Donkere Duinen .. mama ging verder scrappen.. en Noah speelde keihard buiten. Keihard.. hij viel ook keihard. Op zijn gezicht.. Het lag een beetje open en hij schreeuwde heel heel hard. Net toen ik weer terug kwam. Mama was bezorgd... en ik had bloemetjes voor haar meegenomen maar die gaf ik nu maar aan Noah.

1 opmerking:

Ama zei

Wat fijn, als jullie samen vrij zijn. Ieder kan dan doen wat hij of zij fijn vindt. Als er dan ook nog kadootjes komen, is het helemaal een feestdag.
Wat lief Amber, om de bloemetjes aan Noah te geven voor zijn pijn en verdriet van het vallen.
Dat is echte Liefde.
Wat super fijn dat Mama weer aan het scrappen is.
Veel succes, liefs en dikke kus van Apa en Ama voor jullie Allen.xxxxxxx