Amber ging eerst naar turnen en hing fanatiek aan de brug.
Toen ze thuis kwam was het laat en moesten we naar bed. Mama stopte ons in en ging weer naar beneden. Toen begon Amber zachtjes te roepen .. en kroop uiteindelijk bij me in bed om het me te vertellen. Ik werd er een beetje verdrietig van en toen bleef ze bij me
.. en vielen we uiteindelijk in slaap.
1 opmerking:
Wat is het toch steeds weer fijn, om als broer en zus elkaar veel te kunnen vertellen en toe te vertrouwen. Soms zijn het niet telkens hele leuke verhalen, maar dan is het gezellig, om samen te zijn en te troosten en dan ook nog gezellig bij elkaar te gaan slapen. Wel niet teveel midden in de nacht gaan spelen, want dan zijn jullie de volgende dag niet goed uit gerust en een beetje sjagrijnig denk ik zo.
Liefs van ons voor jullie Schatten.xxxxxxxx
Een reactie posten