Pagina's

donderdag 6 februari 2014

Robbin

Amber was gisteren naar Rugby met Kyen terwijl ik naar voetbaltraining ging. Robbin gaat ook altijd naar rugby en ik vind Robbin héél leuk. Amber weet dat.. want ik vertel haar héél veel.. bijna alles. Amber had besloten zich ermee te gaan bemoeien.. en vertelde Robbin dat ik op haar was. Ze zei: "dat weet ik allang.. al vanaf juf Jacqueline! Ik vind Noah ook wel leuk hoor.. maar ik wil geen verkering" .. en daar moet ik het maar mee doen.
Amber ging eerst naar turnen en hing fanatiek aan de brug.Toen ze thuis kwam was het laat en moesten we naar bed. Mama stopte ons in en ging weer naar beneden. Toen begon Amber zachtjes te roepen .. en kroop uiteindelijk bij me in bed om het me te vertellen. Ik werd er een beetje verdrietig van en toen bleef ze bij me.. en vielen we uiteindelijk in slaap.

1 opmerking:

Ama zei

Wat is het toch steeds weer fijn, om als broer en zus elkaar veel te kunnen vertellen en toe te vertrouwen. Soms zijn het niet telkens hele leuke verhalen, maar dan is het gezellig, om samen te zijn en te troosten en dan ook nog gezellig bij elkaar te gaan slapen. Wel niet teveel midden in de nacht gaan spelen, want dan zijn jullie de volgende dag niet goed uit gerust en een beetje sjagrijnig denk ik zo.
Liefs van ons voor jullie Schatten.xxxxxxxx