Pagina's

zondag 9 februari 2014

Vlindertaart

Een ingewikkelde dag... dat was het.. Eva was jarig.. en het was precies vijf jaar gelden dat papa op Eva's verjaardag midden in het feestgedruis zijn hartaanval kreeg. Vijf jaar...dat is een soort lustrum. Vijf jaar.. dat is ook wat de artsen zeiden.. "ooit was er een man die na zo een fors hartinfarct nog vijf jaar leefde.. maar dat gaat hem beslist niet worden meneer Divjak"... Magische getallen.. Eva is ook van de magische getallen.. Ze wordt vandaag zo oud als haar mama toen dié doodging. Magische getallen en de dood. Reden zat om niet te willen vieren. Reden zat om het positief denken even los te laten. En dus ging Eva hardlopen en wilden Mirjam en Dimitri zorgen voor de nodige afleiding voor ons. Ik vond het wel reuze leuk.... weer naar Floor. Mijn allereerste vriendin. Ze hadden een taart voor ons gemaakt, Floor en Mirjam. Met vlinders.. omdat mama daar zo woest dol op is. Noah vindt het ook allemaal ingewikkeld.. maar ook om naar Alkmaar te gaan. Er zijn daar alleen maar meisjes. De tablet mocht mee en langzaam acclimatiseerde hij wat. Vooral omdat bleek dat zij ook een tablet hebben en je samen spelletjes kunt doen.. en dan merk je niet meer zo of je met een meisje speelt of met een jongen. Toen hij wat ontdooit was.. en ook met Merel en Iris kon spelen.. kon ik dus lekker met Floor naar buiten. Rondrennen in haar buurt, haar vrienden en vriendinnen zien, haar school, en een beetje kattekwaad uithalen.

1 opmerking:

Ama zei

Oh wat een moeilijke herinneringen allemaal op 1 dag. Ja wij leefden in stilte met jullie me lieverds.
Wisten nog heel goed, wat een dag 9 Februari 2009 was, maar wilden er niet extra de nadruk op leggen. Fijn dat er lieve vrienden zijn, die jullie deze dag extra wilden verwennen, ook fijn voor Sasa en de kinderen. Heerlijk om te zien, hoe gezellig Floor en Amber samen glunderen op de foto. Dat heet echte vriendinnen denk ik zo.
Lief dat Sasa en Noah ook erbij waren en Noah de goede afleiding vond in de electronica. Dan gaat hij vast graag mee, waar meisjes wonen.Wat een geweldig mooie taart hadden ze voor jullie gemaakt.
Heel veel liefs en alle goeds ,nu weer proberen positief te blijven denken lieverds.!!!!!!Dikke kus van ons twee.