Evi was gisteren jarig en we hadden wel vakantie maar mama moest nog werken. Vandaag ook.. maar ná haar werk gingen we naar Limburg toe.. Apa en Ama waren al bij Tygo .. het was hun oppasdag. We hadden ons zó verheugd om met ze te spelen.. Evi en ik speelden met de strijkkralen

en Noah en Tygo met de auto's

.. en toen kwamen tante Lotte en Ome Ralph thuis. Zij houden niet zo van spelen.. meer van kletsen.. Ome Ralph's biertafel stond nog in de woonkamer van Evi's feestje gisteren en ze gingen met papa en mama samen bier drinken.
1 opmerking:
Heel fijn, dat jullie ook nog gezellig bij Evi konden zijn vanwege haar verjaardag. Super speelden de kinderen samen en papa en mama konden heerlijk ontspannen bijpraten aan de biertafel met een heerlijk drankje erbij. Dat zijn zomaar momenten met een gouden randje. xxxxxxxxx
Een reactie posten