Pagina's

zondag 2 februari 2014

Logeren

Narnia was spannender dan ik wilde toegeven. Vet vet spannend.. en mama sliep... Soms is mijn zus wel lief.. Ik mocht bij Amber slapen. Niet in haar bed want ik heb soms een beetje een vervelende gewoonte. Daar stelde ze regels voor op. Maar ze maakte wel een bed onder haar bed voor me.. om op me te passen. Ik heb haar maar niet verteld dat warme lucht altijd opstijgt :)

1 opmerking:

Ama zei

Oh wat lief, om samen op een kamer te logeren. En ja, scheten laten, zit wel een beetje in de familie van ons allen. Hopelijk heeft Amber goed geslapen, zodat ze de warme lucht niet heeft geroken.
Maar beter in de wijde wereld, dan in een enge buik zei opa Kool altijd vroeger.
Jullie zijn toch echt super Schatten.xxxxxxxxxxxx