Pagina's

maandag 24 februari 2014

kickboksen

Mijn tweede les. Op maandag hebben we een andere meester. Hij deed het anders dan meester Dennis. Dat vond ik best wel moeilijk. Ik moest op een zak oefenen. Héél veel oefenen. Ik had er zere armen van. Maar ik word er wel héél sterk van.

1 opmerking:

Ama zei

Heel goed lieverd. Knap van jou en het is best goed, als je een keertje een andere leraar hebt. Want hij leert jullie weer andere trucjes, voor de zelf verdediging en dat is heel goed. van ieder kun je goede dingen leren. Succes schat.xxxxxxxWij twee.xxxxxx