Pagina's

zondag 16 februari 2014

Fotoshoot

Vandaag was onze fotoshoot. Dat was een beetje een lang verhaal. Mama kent Stella al een hele tijd van bij meester Rik. Ze hadden het tijdens het sporten over fotograferen. Belle en Noah zaten toen nog op de kleuterschool. Stella heeft veel meer apparatuur en mama wilde wel heel graag eens in haar Studio met ons. Dat idee werd eigenlijk verschrikkelijk op de lange baan geschoven maar Stella gaat emigreren en het moest er toch eens een keer van komen. En dus op haar allerlaatste werkdag mochten we komen. Er hangt namelijk al 2 maanden een groot canvas van Noah als engel boven de bank en ik hang er niet bij. Mama wil zó graag nog een foto van mij als engel.. voor de kerst.. en eigenlijk ook wel gewone foto's .. voor de rest van het jaar. We reden naar het marinapark... en toen kreeg ik het wel een beetje benauwd. Ik wilde eigenlijk niet maar mama zei dat je soms eens iets moet doen wat je niet zo heel leuk vindt om iemand anders blij te maken. Mama heeft een One Direction dekbedovertrek gekocht... om mij blij te maken.. en mama zou blij worden van een Stella-foto.
Maar met mijn broertje! Stella deed erg haar best maar ik wilde dus echt niet met mijn armen om mijn broertje heen op de foto.. en hij ook niet met mij. Hij doet zo irritant en kinderachtig. Hij zat maar te stuiteren over een facebookduim. Stella had heel veel spullen.. pruiken.. hoeden .. bloemen.. strikken en een facebookduim dus. Die had hij gezien tijdens de fotoshoot op school afgelopen vrijdag. Hij wilde dat ik allerlei gekke dingen aan ging trekken en op ging zetten maar dat wilde ik écht niet. Ik wilde gewoon serieuze mooie foto's. Ik hou meer van serieus. Noah blééf maar stuiteren en ik werd er bozer en bozer om.. Toen ging mama maar met hem foto's maken.. ze hadden samen dolle pret.. onbegrijpelijk! Ik keek ondertussen wat voor een moois er allemaal lag..Stella probeerde nog eens of we samen op de foto wilde maar het ging echt niet.. wel met mama ertussenin.. als buffer. Mama wilde ook nog met mij alleen. Ze had al heel veel foto's met Noah gemaakt.. dus.. Ik was er bijna klaar mee.. maar toen zei Stella dat er een klein poesje zou komen.. en dat ik die wel even mocht zien en aaien enzo.. en toen.. ging het nog even.. foto's met mama.. en foto's met vleugels.. voor boven de bank.. en tóen het poesje..

1 opmerking:

Ama zei

Wat een GEWELDIG MOOIE foto's lieve Schatten.
Ik word hier nu echt helemaal Emotioneel van.
Wat een lieve Stella, die zulke prachtige opnames van jullie maakt!!! Dank je wel Stella en veel Succes voor jou in je nieuwe Woonomgeving, waar dan ook!!!
Super mooi, een beetje grappige foto's, dat hoort er toch ook bij en dan weer hele speciale momenten met blikken in jullie ogen, die mijn Hart helemaal extra blij en warm maken!! Dank jullie wel lieve schatten, Mama super blij met papa, maar apa en ama zeker niet minder Blij en Gelukkig!!!!xxxxxxx