Maar met mijn broertje!
Stella deed erg haar best maar ik wilde dus echt niet met mijn armen om mijn broertje heen op de foto.. en hij ook niet met mij.
Hij doet zo irritant en kinderachtig.
Hij zat maar te stuiteren over een facebookduim.
Stella had heel veel spullen.. pruiken.. hoeden .. bloemen.. strikken en een facebookduim dus. Die had hij gezien tijdens de fotoshoot op school afgelopen vrijdag. Hij wilde dat ik allerlei gekke dingen aan ging trekken en op ging zetten maar dat wilde ik écht niet.
Ik wilde gewoon serieuze
mooie foto's.
Ik hou meer van serieus. Noah blééf maar stuiteren en ik werd er bozer en bozer om.. Toen ging mama maar met hem foto's maken..
ze hadden samen dolle pret.. onbegrijpelijk!
Ik keek ondertussen wat voor een moois er allemaal lag..Stella probeerde nog eens of we samen op de foto wilde maar het ging echt niet
.. wel met mama ertussenin..
als buffer. Mama wilde ook nog met mij alleen. Ze had al heel veel foto's met Noah gemaakt.. dus.. Ik was er bijna klaar mee.. maar toen zei Stella dat er een klein poesje zou komen.. en dat ik die wel even mocht zien en aaien enzo.. en toen.. ging het nog even.. foto's met mama
.. en foto's met vleugels.. voor boven de bank
.. en tóen het poesje..
1 opmerking:
Wat een GEWELDIG MOOIE foto's lieve Schatten.
Ik word hier nu echt helemaal Emotioneel van.
Wat een lieve Stella, die zulke prachtige opnames van jullie maakt!!! Dank je wel Stella en veel Succes voor jou in je nieuwe Woonomgeving, waar dan ook!!!
Super mooi, een beetje grappige foto's, dat hoort er toch ook bij en dan weer hele speciale momenten met blikken in jullie ogen, die mijn Hart helemaal extra blij en warm maken!! Dank jullie wel lieve schatten, Mama super blij met papa, maar apa en ama zeker niet minder Blij en Gelukkig!!!!xxxxxxx
Een reactie posten