Gym enzo... spelen...turnen en mijn stolling... het gaat allemaal niet super samen... veel blauwe plekken.. maar goed.. daar zeurt mama dan over...

Ik vond het allemaal niet zo erg. Ik mocht gewoon lekker lang douchen na turnen. Tijd om mijn Barbies ook te douchen.
1 opmerking:
Pas goed op je zelf lieve Amber ,als je turnt, dat je je niet zoveel stoot, als het lukt.
Veel plezier gewenst voor de barbies.
Met liefs van amaxxxxx
Een reactie posten