Pagina's

woensdag 17 september 2014

Robots

Deze dag begon een stuk leuker. Het was snoeiheet toen we uit school kwamen. Ik wilde  heel graag naar het strand en ik wilde Angel mee hebben.We gingen met zijn allen. Terwijl papa reed hadden wij het hoogste woord achterin. Over pittige plustorens... en over "robots". Papa wordt binnenkort geopereerd. Ze gaan zijn ICD  vervangen en ik ging uitleggen wat een ICD was. Toen vertelde Angel over haar oom en al het ijzer in zijn rug. Ach.. robot mensen.. of zo..

En toen gingen we maar gewoon in de golven spelen. Het was super tof. Er waren echt hele hoge golven. Papa en mama gingen op het terras zitten en genoten wat van de zon, een biertje met nachos en elkaar. En wij genoten ook best van elkaar. We hadden dikke pret en toen we klaar waren met in de golven spelen speelden we verder in het zand. We bouwden een pittig projectje en toen we klaar waren en er klaar mee waren gingen we een ijsje halen op het terras.

1 opmerking:

Ama zei

Ja zo kunnen robot mensen vaak toch nog gezellig genieten en vooral bij het mooie strand. Samen een biertje drinken en heerlijke nachts, dat maakt gewoon blij in het leven.
De dames heerlijk genoten van de hoge golven, het strand waar je mooie dingen kunt bouwen en dan ook nog als afsluiting een lekker ijsje. Weer een fijne dag denk ik zo voor jullie allen. Met Liefs wij twee. xxxxx