Het was nog steeds prachtig weer.

Veel te warm en mooi om binnen te gymen

dus had Mees een buitengymles gepland.

We gingen met zijn allen naar Quelderduijn en na een tijdje teamsport mochten we zelf dingen doen.

Daar zette de trend zich voort en maakte we van individuele dingen ook teamsport.

We hielpen Nicky en Kriss met skeeleren.

Lachen was dat.

Maar ja na een tijdje wilde ik toch heel graag mijn skeelers hebben.

Timo stond echt super vette dingen te doen op het skateparcours en dat wilde ík ook.

Samen met de jongens toffe dingen doen.

Het leverde me wat bulten en blauwe plekken op.

Dat dan weer wel maar ik was wél vét cool! 's Avonds was het ook super gezellig.

Ingrid kwam langs en had cadeautjes voor ons mee. Het waren 3D puzzels.

Vanaf 6 jaar. Ze waren super ingewikkeld dus al snel bemoeide Ingrid, papa én mama zich ermee.

Noah had Lego gekregen dus die gaf het al snel op en hield het dáár maar bij.

En lang... lang nadat wij in bed waren

en het al opgegeven hadden hadden papa en mama het eindelijk in elkaar

.
1 opmerking:
Wat sjiek, zulke leuke buiten gymles, tof Amber wat jij ook kunt op je skeelers.
Jij bent veel te lief, jij laat eerst andere kinderen oefenen en als er nog tijd over is, ga jij ook nog even oefenen en genieten!!!
Een Gouden Kind ben JIJ!!!
Met vallen en opstaan blijven we leren in het Leven ,maar ook heerlijk thuis later genoten van de 3 D Puzzels, wat een Gaaf kano!! En Noah blij met lego. Lieve Ingrid. Wat gaaf dat papa en mama de puzzels helemaal klaar maakten voor jou Amber. Zij zijn Schatten!!!xxxxxx
Een reactie posten