gingen we over
tot les achter de computer.
Heerlijk, ik zat met Isa in een hoekje lekker mijn ding te doen.
Thuis gingen we nog even vrolijk verder en hielp ik Noah met zijn dingen.
Hij probeerde in te loggen op een website van school.
Ik heb iets anders dan wat hij heeft. Dat was wel tof. En mama kon niet zeuren over teveel computeren. Het is belangrijk mam! Het is voor school!!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten